مرجع کد و آموزش

کد هر 24ساعت یک بار پاپ آپ نیو تب باز میکند

X بستن تبلیغات

چگونه چند سال جوانتر و شاداب تر بمانیم؟

http://dl.overdoz.ir/Uploads/93/07/Tablighat-Seri%20(1).jpghttp://dl.overdoz.ir/Uploads/93/07/Tablighat-Seri%20(2).jpghttp://dl.overdoz.ir/Uploads/93/07/Tablighat-Seri%20(3).jpg

http://dl.overdoz.ir/Uploads/93/05/kol.jpg

http://dl.overdoz.ir/Uploads/93/07/Tablighat-Seri%20(4).jpghttp://dl.overdoz.ir/Uploads/93/07/Tablighat-Seri%20(5).jpghttp://dl.overdoz.ir/Uploads/93/07/Tablighat-Seri%20(6).jpg

http://dl.overdoz.ir/Uploads/93/07/Tablighat-Seri.jpghttp://dl.overdoz.ir/Uploads/93/07/Tablighat-Seri%20(8).jpghttp://dl.overdoz.ir/Uploads/93/07/Tablighat-Seri%20(7).jpg

http://dl.overdoz.ir/Uploads/93/05/kol.jpg

چگونه چند سال جوانتر و شاداب تر بمانیم؟

ScreenHunter 02 May. 09 00.39 چگونه چند سال جوانتر و شاداب تر بمانیم؟

سن و سال فقط یک عدد است که در شناسنامه جا خوش کرده است. با ایجاد تغییراتی در سبک زندگی و در پیش گرفتن عادت های سالم می توانید با علائم پیری مقابله کنید و چند سال جوان تر و شاداب تر بمانید. با ما همراه باشید تا رازهای جوان ماندن را با شما در میان بگذاریم.

 

اسرار جوانی

چه کسی دلش نمی خواهد همیشه جوان و شاداب باشد؟ یقیناً در سی یا چهل سالگی نمی خواهیم که مثلاً 17 ساله شویم اما مسلماً دلمان می خواهد انرژی و قدرت آن موقع ها را داشته باشیم و مثل آن موقع ها خبری از چین و چروک یا لکه های قهوه ای روی پوستمان نباشد. بدون شک پیری شتری است که در هر خانه ای می خوابد (می دانیم که دور از جانتان آن شتر مرگ بود اما کمی تغییر ضرب المثل که به جایی بر نمی خورد!) و بیماری های دوره ی پیری با بالاتر رفتن سن و سال سرو کله شان پیدا می شود اما با همه ی این حرف ها تعداد این ناخوشی ها و بیماری ها به سبک زندگی ما بستگی دارد. برای اینکه جسم و روحتان جوان بماند توصیه های زیر را جدی بگیرید.

 

به فکر تأمین آب بدنتان باشید

زمانی که بدن دهیدراته می شود یعنی به میزان کافی آب دریافت نمی کند بیشتر شبیه کشمش می شود تا یک انگور رسیده. برای همین باید به میزان کافی آب بنوشید. هیچ وقت نباید احساس تشنگی کنید. باید قبل از آن آب کافی مصرف کرده باشید. حتماً مواد غذایی سرشار از آب مانند میوه ها و سبزیجات تازه نیز مصرف کنید تا به بهترین نحو آب بدنتان تأمین شود.

 

فعال تر باشید اما زیاده روی نکنید

ورزش کردن از بروز پیری زودرس پیشگیری می کند اما بهتر است ورزش های سبک و منظم انجام دهید نه این که هر از گاهی ورزش های سنگین و حرکات شدید داشته باشید که فشار زیادی روی بدن می آورند. ورزش سبک و دائمی تأثیر بسیار خوبی در طولانی مدت ایجاد می کند.

پیری و فرسودگی به دلیل وجود رادیکال های آزاد بروز کرده یا شدیدتر می شود. رادیکال های آزاد مولکول هایی هستند که به سلول ها آسیب زده و باعث پیری آن ها می شوند. برای مقابله با اثرات منفی رادیکال های آزاد باید مواد غذایی سرشار از آنتی اکسیدان مصرف کنید. برای این منظور باید میوه و سبزیجات زیادی میل کنید

 

اگر ورزش های سنگین مانند دوی مسافت طولانی و یا وزنه برداری و غیره انجام می دهید حتماً حواستان به تغذیه تان باشید. قبل و بعد از جلسات ورزشی به میزان کافی آب بنوشید. سعی کنید حتماً تحت نظر یک متخصص تغذیه باشید.

 

مصرف کافئین را کاهش دهید

به عقیده ی بیشتر متخصصان کافئین باعث دهیدارته شدن بدن و پیری می شود برای همین لازم است که مصرف آن را محدود کنید. این مسئله در مورد الکل نیز صادق است. به جای مصرف این نوشیدنی ها بهتر است میوه میل کنید. سیب بهترین گزینه است.

 

کمی بیشتر بخوابید

البته منظورمان این نیست که تا لنگ ظهر بخوابید هر چند در این دوره زمانه این کار تقریباً غیر ممکن شده است اما می خواهیم بگوییم که در طول خواب بدن خود را احیا کرده و ناخوشی هایش را درمان می کند. ساعات مناسب خواب تنها روشی است که هم عمیقاً بدن را سر حال می آورد و هم ظاهر ما را بهتر نشان می دهد. باید بدانید که تمام عملکردهای ترمیمی بدن از احیای غدد فوق کلیوی گرفته تا جوش های مزاحم صورت در طول خواب انجام می گیرد.

چرت های گاه به گاه بعد از ظهر یا گذراندن آخر هفته در رختخواب کمک کننده است اما باید بدانید که کمبود خواب روزانه باعث بروز مشکلاتی در سلامتی می شود و احتمال این که زود به زود مریض شوید را بالا می برد. در واقع اگر به میزان کافی نخوابید سیستم ایمنی بدنتان ضعیف خواهد شد. بدن ما به حدود 8 ساعت خواب نیاز دارد. اما اگر در شرایط استرس زایی به سر می برید یا بیمار شده اید باید بیشتر از این بخوابید. اگر می گویید که وقتش را ندارید باید زمانی را در نظر بگیرید که از بی خوابی مریض خواهید شد.

سبزیجات برگ دار را فراموش نکنید

سبزیجات برگ دار جزو منابع مواد مغذی متعددی هستند. تا جایی که می توانید از مصرف این سبزیجات غافل نشوید. نوشیدن آب سبزیجات برگ دار مانند آب کلم یکی از ساده ترین روش هایی است که می تواند پای مواد مغذی سبزیجات را به

برنامه ی غذایی تان باز کرد. همیشه در کنار بشقاب هایتان سبزیجات داشته باشید. اسفناج را فراموش نکنید. سبزیجات برگ دار را خرد کرده و به برنج کامل اضافه کنید. داخل همبرگرتان را پر از کاهو و کلم کنید. انواع کلم ها را به سالادتان اضافه کنید.

 

مصرف مواد غذایی سرشار از آنتی اکسیدان ها را دریابید

پیری و فرسودگی به دلیل وجود رادیکال های آزاد بروز کرده یا شدیدتر می شود. رادیکال های آزاد مولکول هایی هستند که به سلول ها آسیب زده و باعث پیری آن ها می شوند. برای مقابله با اثرات منفی رادیکال های آزاد باید مواد غذایی سرشار از آنتی اکسیدان مصرف کنید. برای این منظور باید میوه و سبزیجات زیادی میل کنید. توصیه می کنیم میوه های ریز، گردو، تخمه ی کدو و ادویه هایی مانند زردچوبه، دارچین و غیره را دریابید. تا جایی که می توانید از مصرف غذاهای صنعتی و فراوری شده بپرهیزید.

 

به هواخوری بروید اما حواستان به هوای آلوده هم باشد

معمولاً خیلی از ما بیشتر وقت مان را در بین چهار دیواری می گذرانیم بدون توجه به این که بدن ما به هوای آزاد نیاز دارد. به پیاده روی بروید، دوچرخه سواری کنید و یا بدوید.

با وجود این که سموم موجود در هوای بیرون یکی از مشکلات سلامتی مانند پیری زودرس است اما آلودگی های موجود در داخل چهار دیواری ها نیز به همان اندازه برای سلامتی ما مضر می باشند. بهتر است به پارک و یا جاهایی که آلودگی کمتری دارند بروید.

 

نفس عمیق بکشید و از کارهای روزانه تان لذت ببرید

نفس عمیق به کنترل عملکرد مغز کمک می کند. در این صورت نیز استرستان کم می شود و احساس آرامش بیشتری می کند. از کارهایی که انجام می دهید لذت ببرید. یا این که کارهایی را انجام دهید که از آن ها لذت بیشتری می برید. لذت هایتان را با شریک زندگی و عزیزانتان قسمت کنید. به سلامتی و زندگی طولانی فکر کنید.

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
baalatarin چگونه چند سال جوانتر و شاداب تر بمانیم؟ cloob چگونه چند سال جوانتر و شاداب تر بمانیم؟ donbaler چگونه چند سال جوانتر و شاداب تر بمانیم؟ viwio چگونه چند سال جوانتر و شاداب تر بمانیم؟ donbaleh چگونه چند سال جوانتر و شاداب تر بمانیم؟ twitter چگونه چند سال جوانتر و شاداب تر بمانیم؟ facebook چگونه چند سال جوانتر و شاداب تر بمانیم؟ google buzz چگونه چند سال جوانتر و شاداب تر بمانیم؟ google چگونه چند سال جوانتر و شاداب تر بمانیم؟ digg چگونه چند سال جوانتر و شاداب تر بمانیم؟ yahoo چگونه چند سال جوانتر و شاداب تر بمانیم؟ Technorati چگونه چند سال جوانتر و شاداب تر بمانیم؟ delicious چگونه چند سال جوانتر و شاداب تر بمانیم؟
خوشم اومدup چگونه چند سال جوانتر و شاداب تر بمانیم؟(0)حال نکردمdown چگونه چند سال جوانتر و شاداب تر بمانیم؟(0)

پیشنهاد فان صدا به شما:

مطالب مشابه اين مطلب

http://dl.overdoz.ir/Uploads/93/07/7241971474984834782721.Gif

حراج ساعـت جـدیـد پـاریِس فقط ۲۰٫۰۰۰ تـومـان

http://dl.overdoz.ir/Uploads/93/07/Saat-Paris.jpghttp://dl.overdoz.ir/Uploads/93/07/Saat-Paris-2.jpg

در رنـگ هـای مـتـنـوع

قیمت : ۲۰,۰۰۰ تومان

http://dl.overdoz.ir/Uploads/93/07/7241971474984834782721.Gif

ساعت گوچی gucci دستبندی نگین دار

متفاوت باشید و در مجالس بدرخشید ...

این همان هدیه ای ست که مدتها به دنبالش بودید

برای تقدیم کردن به آنان که دوستشان دارید.

قیمت : ۲۵,۰۰۰ تومان

http://dl.overdoz.ir/Uploads/93/07/7241971474984834782721.Gif

گچ رنگ مو HOT HUEZ

دارای ۴ رنگ اصلی

شما با استفاده از این گچ می توانید در عرض چند ثانیه

بله دقیقا ۵ ثانیه دسته دسته موهای خود را به صورت کاملا فشن رنگ کنید

قیمت : ۲۰,۰۰۰ تومان

http://dl.overdoz.ir/Uploads/93/07/7241971474984834782721.Gif

ساعت مچي ساعت طرح Rolex

براي شما كه مي خواهيد به روز باشيد

راز شيك پوش شدن اينجاست

ساعتي فوق العاده زيبا براي نسل جوان

http://www.takshop91.biz/uploads/1182_1410524544.jpg

قيمت : 46800تومان

قيمت : 35000 تومان

http://dl.overdoz.ir/Uploads/93/07/7241971474984834782721.Gif

ارسال شده توسط Mehrdad در تاریخ ۱۳۹۲/۰۲/۱۷

دیدگاه خود را بنویسید

http://www.overdoz.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_bye.gif 
http://www.overdoz.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_good.gif 
http://www.overdoz.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_negative.gif 
http://www.overdoz.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_scratch.gif 
http://www.overdoz.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_wacko.gif 
http://www.overdoz.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_yahoo.gif 
http://www.overdoz.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_cool.gif 
http://www.overdoz.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_heart.gif 
http://www.overdoz.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_rose.gif 
http://www.overdoz.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_smile.gif 
http://www.overdoz.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_whistle3.gif 
http://www.overdoz.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_yes.gif 
http://www.overdoz.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_cry.gif 
http://www.overdoz.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_mail.gif 
http://www.overdoz.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_sad.gif 
http://www.overdoz.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_unsure.gif 
http://www.overdoz.ir/wp-content/plugins/wp-monalisa/icons/wpml_wink.gif